Alice <3

Kom just hem från sunderbyn. Har varit och träffat Fiia, Jon och Alice. Det är helt sjukt overkligt allting ! Jag har nog inte riktigt fattat att jag är moster till lilla Alice. Allt känns som en allderles för bra film. Hon är mycket mindre än vad jag trott. Byxorna är upp till armhålorna och tröjarmarna är en decimeter längre än hennes arm. När man ser henne ligga och sova  i sin lilla vagn inlindad i små filtar så vill man bara ta hem henne. Måste bara säga att ni är så sjukt fiina tillsammans. Hoppas ni får kommer hem så fort som möjligt så jag får gosa med gullungen :) Puss!



Haha..hon sov inprincip hela tiden när vi var där men sen blev hon lite sur när vi skulle fota henne :)


Kommentarer
Postat av: felicia - livet utan min mamma.

hon har fruktansvärt söt body och sockar på sig, undrar vem hon kan ha fått dom av? (A) sötsnutten! hihi!

2009-12-09 @ 15:20:43
URL: http://filiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0