When you believe

Måste et gödis..Måste et ööst!

Dagen har varit prima. Allt var helt gr8. Efter skolan han jag med att köpa en julklapp till min kära syster. Vad jag köpte får bli hemligt eftersom hon kanske tittar in här någon gång. Fick fin besök av Linnéa och Alexander som tittade lite på valpisarna och massa annat mys. Måste också till lägga att Calle var ju grymast ikväll och Erik och ju dra!                         Såg just klart en film på TV4FILM. Det är nog en av dom skummaste/läskigaste/dåliga/galna filmen jag någon sin sett och jag har sett många sånna!. Jag tror att filmen hette Darklyn noon (i falla att någon är sugen på att se den). Sjukt skrämd av den och det kommer kanske bli en dålig sömn i natt när jag ligger och tänker på den röda besatta mannen Darklyn.
Imorgon blir det att jobba i Boden med mamma och då är det bara att hoppas på att bebisen kommer <3 Nu tänkte jag spela något roligt spel för att göra mig lite tröttare. Sov Gott Dröm Sött God Natt ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0