That Boy Is A Monster




Slö dag idag. Klev upp kring 6 tiden i morse och gjorde det gamla vanliga. Tvätta håret, torka håret, klä på mig, sminka mig och sen springa till bussen. Första lektionen var engelska som var lika tråkigt som vanligt..om inte tråkigare.
När det var som mest tråkigt så jag bara ville dö så hände det ett mirakel ! Vi satt och lyssnade på ett gammalt nationellt prov för att träna oss lite och helt plötsligt så börjar det låt konstigt från band spelaren. YES..bandet hade trasslat ihop sig så vi slapp göra klart det!. Tack du store helige för den hjälpen ! Efter det var det Mpr med Jan-Ivar. Satt hela första lektionen med Linnéa, Linus, Mikaela, Robin och lyssnade på Lady Gaga och kollade på endel live klipp. Linnéa var flitig..inte jag. Lunchen spenderades på MAX. Gödans med mat i magen. Jag är typ död innan lunch för att jag inte hinner/orkar äta frukost..inte bra! Efter skolan gick jag på stan med Linnéa och Linus för att inhandla mer baby kläder åt Alice och lite julklappar. Bussen hem gick 13.50 från busstationen..trodde vi men det var 13.45 den gick så det blev att kuta till norra hamn. När jag väl kommit hem till Råneå så är hela byn en ända stor slask pöl! Så man fick ploga sig fram i slasket. Jag kännde verkligen att jag var något helt annat än snygg när jag gick där och kämpade för livet för att inte ramla. När jag kom hem började jag plugga Samhälls men jag fattar seriöst ingenting? Det är ju super svårt at plugga när man är hjärndöd och slekare än slekar kungen själv. Där ligger jag på sängen med datorn på magen och lyssnar på Lady Gaga och samhälls boken i handen..då ringer mamma:

- Heej, Jadu nu händer det mycket i Råneå, säger hon.
( Jag fattade inget och trodde hon menade att jag slekar och att hon var ironisk )

- Haha, jamenvisst, säger jag.
- Jo dom har ju lagt ut spikmattor på vägarna, säger hon.
- Vadå spikmattor ? säger jag.
- Ja alltså det har ju varit ett bankrån i råne för typ 5 min sen, säger hon.
- Jaha var det därför ja hörde en massa polisbilar? säger jag.
- ( << STORT SUUUCK >> ) -_-
 

Så ja det har tydligen varit ett bankrån i Råne igen. Hahah gangster byn! Just nu ligger jag i sängen sängen precis som förut. Datorn på magen, Lady Gaga på högsta volym och samhälls boken i handen. Ajja nu ska jag plugga vidare. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0