For you!

Idag fick jag mina skolfoton efter låång väntan.  Ser ut som en liten sork men det är ju alltid lika kul.
Kom just hem från Fiia. Eller säger man hem från Fiia, Jon och Alice ?Ajja ni fattar vad jag menar. Alice den lilla sockerdockan <3 När jag kom hem passde jag på att öppna kalendern och det var ett nagelack i någon oplaserbar färg.  Typ Guld/Rosa/beige med lite glitter. Rätt sött.

Btw ! Jag har ett problem !! Jag hittar inte pappret till frågorna från dansen och man ska lämna in det imorgon ! Flickan som brukar ha svar på frågorna är just nu på träning så jag kan inte få hjälp av henne..pisss!!
Är det någon där ute som har pappret så vore det typ super duper mega gulligt om du kunnde skicka frågorna..har lite panik just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0