Göta kanal 1337

Vad ska jag göra för att bli trött och somna ?
I all uttråkan har jag legat och kommit på endel saker som kanske hjälper
men nu är problemet..villket ska jag välja ?

1. Springa runt hela Råne
2. Läsa en extremt tråkig bok
3. Lossas sova tills jag somnar
4. Räkna får
5. Räkna..hm..Kor?
6. Ringa och väcka Linnéa så jag hör henne jäspa också börjar jag jäspa och blir trött och somnar
7. Tänka att hela rummet är fyllt med ormar och de försvinner om jag somnar
8. Läsa bibeln
9. Ränka varje hårstrå på hela kroppen
10. Eller bara helt enkelt stänga av musiken, släcka lyset, stänga
 fönstret, krypa in under täcket och försöka somna som vanligt.

Egentligen hade jag velat göra så att ni får rösta villket jag ska ta men
nu är det ju ett litet problem..alla sover ! Ajja får väll hoppas att någon läser det här innan jag sover.

 


Kommentarer
Postat av: Brunkräm

Eeeh det är inte ida själv som kommenterar sin egna blogg i sin ensamhet..hur kan ni tro det ?

Psssst!! Ta nr 8 ;))

2009-12-31 @ 02:53:11
Postat av: Brun-taan

Nämen ååh tack söta bloggläsare! Nu ska jag genast göra som du säger bara för att jag lever för min blogg och gör allt för den ! Godnatt

2009-12-31 @ 02:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0