Greta Gris

OM DIG

Namn - Ida-Maria Lundin Nordqvist  

Bor - Råneå  

Syskon - 5st

Ålder - 16

Född - 1993/05/06-5386

Ögonfärg - Grön/Blå/Grå

Längd - 165 ? Har ingen aning..

Skostorlek - 38½/39

Höger eller vänsterhänt - Höger

Stjärntecken - Oxen

Hårfärg - Blond

Födelseort - Boden 

 

DAGENS

Låt - telephone

Saknad - Fiia och Alice !!!

Kläder - Just nu : Linne och shorts

Mat - Jennys mat

Köp - Baby kläder, Baby kläder och..öhh..baby kläder :D hehehe

Göra sen - Sova

Godis - Inget 

 

SVARA ÄRLIGT

Tycker du om att plocka svamp - Har aldrig provat.

Tycker du om godis - Vem gör inte det ?

Hur många gånger i veckan äter du godis - Hm..då det kommer bra tillfällen?

Äter du oftast nyttig mat - Varken eller

Tycker du att du själv är söt/snygg - Nej

Du ger mycket komplimanger till andra - Jag försöker så mycket jag kan...men jag glömmer det oftast :(  

Är du nöjd med ditt förnamn - Joda, lite långt bara men det är väll meningen de också.

Du tycker att du själv är smart - Garanterat!

Vad är det sämsta hos dig - Klurig människa

Vad är det bästa hos dig - Ingen anning

Har du bra självförtroende - Kan man väll inte säga

Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - Då jag inte har något annat för mig..1-3 kanske?

Du tycker om att vara med det andra könet - Det är bättre än samma könet!

Känner du dina grannar - Hahah..Andres ? Njaa han är ju spårlöst försvunnen :D gr8

Är du en Björn Borg-fjortis - Vad menas med det ?

Gillar du skolan - Joda det är väll helt okeej

Har du någon gång skolkat - Jaoo

Spelar du något instrument - Nope, men hade ju varit kul om man gjorde det ! 

Sporter/aktiviteter har du gått i - Basket, Fotboll, Handboll, Innebandy, Balett, Streetdance, snowboard, slalom

Har du några tatueringar - Näe, men det kommer!

Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag ? Några gånger innan skolan, några gånger på skolan och några gånger när jag kommer hem igen.

Tycker du om djur - Jo

 

BRUKAR DU

Sova - Garanterat..antingen för mycket eller för litet!

Ta mediciner du inte borde ta - Nope

Snusa - Nope

Klä dig i svart - Jope, alltid!

Lita på folk - Njae, bara på dom bästa

Drömma mardrömmar - Jaoo

Gå i skolan - Jajomen

Gå i kyrkan - När det var konfa..ja! Nu..nej!  

Ljuga - Det gör alla

Vilja dö - Det finns sånna dagar också

 

HAR DU

För många vänner? - Nej

Någon psykisk sjukdom? - Säkert..borde seriöst gå och kolla mig med mina vänner..dom skulle också behöva det ;)  

Färgat håret? - Några gånger

Några piercings - Öron och navel

Egen dator - Ja ! Det går inte att leva ett liv med en delad dator!

Gjort bort dig rejält - Varje dag  

 

ÄR DU

Snäll - Ja det hoppas jag .

Snygg - Vad tänkte du ?

Söt - Hurså?

Kort - Nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0