If today was your last day


Idag började skolan med data med Ulf. Jag klarade data povet vilketag blev lycklig över.
Efter det hade vi matte prov som var helt okej. Jenny hade en dans uppvisning king 1 som vi var och kollade på
och hon var jätte duktig ! När hon var klar och vi hade sett några till drog jag, Linnéa och Linus till idrotten där hade vi 
jul dans om faktiskt var ganska roligt. Efter det så gick vi på stan och slösade pengar tills bussen 16.20 gck hem.
Nu sitter jag här i mitt rum med Aids i knävecket och tovigt hår. Linnéa kom med en riktig bra lösning det som jag snart ska pröva för att se om det blir bättre.
Ikväll kring åtta drar jag nog till stan och umgås med folket och tar sista bussen hem med Kexo. Puss!

6 dagar till Jul
7 dagar till Kexos födelsedag !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0