creep

Jag lovade mig själv att aldrig skulle se Paranormal Activity.
Jo vad gör jag ?
Jag ser den ! Den var inte lika läskig som jag trodde men jag har nog inte fattat att jag faktiskt ska sova själv inatt!
Det är helt sjuk alltså! Jag ligger bara och tänker på att jag kommer att börja tänka på filmen när jag ska sova och så kommer jag säkert att vakna 02.45 och vara helt pigg. Skulle inte förvåna mig om jag går runt i huset och avslutar allt med att jag sitter vid sängkanten på golvet med en kniv i handen. Vickandes med huvet fram och tillbax...
Crazzy! Så snälla söta rara människor ring/sms mig så att jag inte tar livet av mig för att jag kommer vara så rädd!
Jag ber er Riiiiiiing! Nu ska jag få bort mina tankar genom att se på något som inte är läskigt typ.....jag vet inte...ULLARED!
Perfect och en glass på det blir nog fiin fiint! Nu måste jag skynda mig att hämta glassen innan alla går och sover för då blir det mörkt och då blir jag ledsen..Pusshejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0