Everbody falling down




Dagen började ju skit bra ! Försov mig så att jag var tvungen att ta 09.00 bussen till stan och jag får verkligen en tår under ögat när jag tänker på att jag missade Jan-Ivars lektion.
När jag kom till stan så hade vi matte med våran perfym allergiska matte lärare med grov rök hosta som kan väcka vilken död människa till liv...min nya väckar signal kanske ? Hon kännde tydligen en stark lukt så det stickte i hennes ögon så alla med perfym, deo ,hårsprey , lotion eller någon annan perfym luktande sak fick dra så att hon skulle överleva..sweet!
Efter det var det lunch eller det var något som skulle föreställa det i alla fall. Samhälls efter lunch och sen en lååång genomgång med syon inför våra individuella val vi ska göra osv. Efter det gick jag på stan med min käraste Erica och köpte lite gorm. Efter det blev det träning på nautilus. Bussresan hem spenderade jag med Erica, Björn och musik. Det var länge sen det var så skönt att åka buss hem. Tacka vettja Pajala bussen alla andra bussar värkar ha grova problem med att släcka.

Shiit vad bitter jag låter med det får ni ta...nu ska jag i alla fall ta ett av mina berömda bad med Ljus och jordguggar. Efter det blir det att få någon ordning på mitt hår med hjälp av en fläta framför Jackass PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0