Fuck You !




Sjukt svårt att ta sig upp idag men jag klara de det. Förövrigt så sög skolan hårt idag och jag är sjukt less på allt. Vi hade matteprov också som verkligen inte gick bra men jag får hoppas att jag klarar det och satsa mer på
VG-MVG provet. Ni som redan är uttråkade..fortsätt inte läsa för här kommer mer skit...

MPR
Matteprov
LUNCH
SH
SV 

Idag har jag tagit sprutan helt själv utan att börja gråta jag kan ju aldrig sluta skryta om det häller.                  Det gjord inte alls ont villket jag inte häller trodde att den skulle göra men som hjälp för att inte tänka så mycket på det så lyssnade jag på väääldigt hög musik och tittade bort.
Det tog ca 1 sec så var det klart och efter sticket så fick jag ett litet plåster. Jag vill ju inte skrämma er som ska ta den men har jag klarat av att ta den så kan nog alla andra ta den också. Det här var första gången i hela mitt liv jag inte började gråta när jag skulle ta en spruta. När jag var liten sövdes jag för att jag blev aggresiv, började sparkas och slåss i paniken.
Nu har jag ont i armen och orkar inte lyfta den. Det känns som om jag gjort 100 armhävningar typ och nu väntar jag bara på att jag ska få feber och börja må illa men än så länge är det lungt.
När jag var klar gick jag på stan och slösade mer pengar -_- Måste snart be någon ta hand om mina pengar för jag klarar tydligen inte att ta hand om dom.

Imorgon har vi ett tal i MPRN och jag ska snacka om Sverigedemokraterna. När jag kom hem från skolan började jag skriva och skrev ca 1A4 sen helt plötsligt så stängdes datorn av !!!
Så sjukt less jag blev men nu har jag gjort om allt och det tar typ 2min att läsa igenom det så det får duga ska bara lägga dit lite småsaker så är det klart.
snart kommer Fiia hem och då ska jag nog gå en promenad med henne.

Shiit nu orkar jag inte skriva något mer för min arm är trött och Fiia kom hem nu Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0