Whatcha say?

Jamen det va ju just snyggt. Jag försov mig igen !!!! och nu missade jag SH lektionen villket betyder: Inte bra !
Ajja då blir det 09.00 bussen till stan igen då. Alltså jag måste seriöst skaffa mig en ultra mega super duper väckare så jag klarar av att stig upp. Jag har hört talas som ett pussel som flyger i bitar när väckaren ringer. För att det ska sluta ringa måste man bygga ihop pusslet och när man byggt ihop det är man pigg! 
Jag tror att det finns en annan väckare som flyger iväg och för att få det att slut ringa måste man fånga den flygande saken. Något för mig kanske. Har ju fet hål kring 10 tiden så jag ska nog ta en sväng in på teknik magasinet och om det finns något ännu bättre.
Ajja nu ska jag fixa mig och byta om s jag inte missar den är bussen häller Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0