15.14



Idag är det plugga som gäller, men det känns som om jag inte får något gjort...måste seriöst skärpa mig nu.
Ikväll tar jag 17.50 bussen till stan och drar och fikar med bland annat bruden ovan, Linnéa, Andrea och Jenny. Mycket mys. Efter det måste jag dra in en sväng på hemma kväll och hyra American History X så jag kan göra min analys eller vad man ska kalla det. Har sett den sjukt många gånger men vill se den igen för att på minna mig lite.
Igår hände det inte så mycket. Vaknade, var med Linus och köpte kinder ägg. Mamma och Fiia kom hem kring 4 tiden sen käkade vi middag. Hann se början av Tjenare Kungen sen kom Sandra och då blev det en liten sväng runt byn. Kvällen avslutades med ett super mys bad med ljus och jordgubbar (Y) Ajja nu har jag inte tid med det hära nå mera..måste plugga Cii yaaah !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0