Visa fingret



Idag har jag upptäckt ett mycket ovanligt problem med mig. Jag vill till skolan !
Det är sjukt tråkgt här hemma. Idag har jag sovit, vaknat, slekat framför datorn, käkat, varit med Linus, Sett Lotta på bråkmakargatan, Kalsson på taket 2 ggr, bakat, slekat framför datorn igen, sorterat mina spelnings listor på mobilen ( framför datorn såklart ) och lekt med trolldeg med Linus (Y) Värkligen skit kul och jag kan se era inte alls uttråkade ansikten framför mig ni som läset det hära.  Och det är bara ett av dom nya problemen jag har det andra är...jag skämms för att säga det här men eftersom att det här är en blogg så blir det lite enklare men här kommer det..Håll I Er !

Jag lyssnar på Ken ring -_- ! Fast det är bara en låt..bara en låt inte mer ! "Nu ska vi dra" heter den och jag vet inte ens om jag tycker att den är bra men jag lyssnar på den i alla fall och sånt är livet. Hoppas verkligen att det bara är en fas som jag snart kommer över..men vad kommer efter den fasen då ? Lasse stefans? Vikingarna? eller varför inte någon extremt jobbig opra ? Men än en gång det är bara en låt inte mer så var lugna.

Nu ska jag ta min mobil och mitt headset. Släcka toan spola upp ett galet varmt bubbel bad med tända ljus och lyssna på musik tills min kropp blir skollad och tills kroppen inte kan suga åt sig mer vatten. Jag kliver inte upp fören jag ser ut som ett ända stort russin. Sen så ska jag såva Hårt!

Varsågod för all sjukt överflödig och onödig information. Nu är jag klar !

Skojja bara, det är jag inte alls jag glömde ju att säga Puss!


Kommentarer
Postat av: evelina

snyyyyyyyygg du är idiz, <3

2009-10-13 @ 23:01:54
URL: http://eeevelinaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0