Fy vad Radio




Kom just hem från skolan. Sjukt skönt var det att åka buss. Somnade vid persön och vaknade till när buss chauffören gapade till " Råneå Buss station". Desperat efter värme ringde jag min kära syster som fick skjutsa hem mig. Nu måste jag plugga och skriva klart allt om American History X så jag kan sova länge ikväll.

Idag har jag haft Radio. Sjukt kul var det också. Jag tillsammans med Robin och Elina är vi programledare över radio programmet "Fy vad radio". Så glöm inte att lyssna på FM 89.3 klockan 13.00 den 16 november då snackar vi live från skolan. Och om ni hör någon bekant jobbig röst som låter som en pojke, tappar ordet, pratar i munnen på folk och skrattar så är det garanterat jag.

Shiit vad håller jag på med..måste verkligen plugga nu men först lite facebook...hehe ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0