1337



Linus är beroende av alla sorters spel. Han sitter med ögon stora som meloner och om du skulle kasta en melon på ungen så skulle han inte röra en min för att han är så sjukt inne i det han gör. Jag har sett hur spelen ser ut som han spelar. Det är allt ifrån skateboard till fyrhjuling till gubbar som hoppar och springer omkring, men idag hörde jag hur han gjorde skjut läten, skrek och hade sig ifrån rummet brevid mitt. När jag kommer in så ser jag liknande militär gubbar som springer okring och gömmer sig. Efter ett tag så ser jag att ungen tar fram en pistol och börjar sjuta ihjäl andra gubbar.
- Varför spelar du det här spelet ? frågar jag oroligt över allt blod som sprutar och våld som använd.
- För att jag måste byta ut in pistol mot ett gevär ! svarar Linus.
Alltså det är ju helt sjukt ! Linus spelar CS..counter strike :( Inte nog med det
Han var as grym på det. Hahaa snor ungen min!


Borde jag vara stolt eller borde jag oroa mig ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0