Ja, det är sant!




Jaha nu har man skaffat en blogg för att vara lika tuff som alla andra bloggare, fördriva tid och skriva av mig.
Nu tänker ni kanske vad finns det att läsa om i min blogg och svaret på det är mycket enkelt..Inget! Jag är en hyffsad normal person med ett ganska tråkigt liv och vardag men jag kan ju försöka klämma in några rader om mig själv. Jag bor då i den gigantiska by gud glömde, Råneå! Inga applåder tack. Där bor jag tillsammans med min mamma, pappa, stora syster Anna-Sofia, två små bröder Daniel och Linus. I huset bor även fem hundar som jag mer än gärna skulle betala för att bli av med , förutom Toya såklart min lilla ögonsten med tandsten som har 9-10 år på nacken. Det finns ytterligare två äldre bröder (som inte bor hemma) i min lilla familj och till er som har svårt att summera allt så har jag fem syskon och två föräldrar det vill säga en familj på 8 personer.
 Jag har inga speciella intressen utan älskar att ha roligt och skratta, sen gör jag det mesta för att nå dom målen. Till hjälp har jag även fyra underbara brudar. Idag avklarade jag  mina två första veckor på mediaprogrammet och klassen är helt okej.MP1B. Ajja nu blev jag less och uttråkad, Ha det bäst Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0