Adamek vs Estrada

Klockan visar på sent och jag sitter/ligger i soffan och ser på Boxning.
Det är någpn match mellan Adamek och Estrada som var är sjukt
spännande. Kommer nog inte orka se klart eftersom jag känner att ögonlocken
redan börjar hänga men måste skriva vem jag tror kommer att vinna bara för
att kolla om jag hade rätt imorgon så jag gissar på att Adamek vinner men
jag hoppas starkt på att Estrada tar hem det här. Hm.. nu blev det helt
plötsligt väldigt jämt och jag är nu inte lika säker på vem som vinner
men som sagt Go Estrada ! :D

Brevid mig ligger Toya och två godispåsar. Gramför mig ligger
en dator, chips och läsk. Är så mätt så det känns som att
om jag skulle äta något mer skulle ögonen plocka ur skallen.
Nog för att godiset redan låg här när jag kom men iaf !
För övrigt är ju sjukt sugen på att gå ut en promenad och
sen hoppa in i duschen men vi får se hur det blir med den saken.
Nu ska jag iaf fortsätta se det här Puss sov gott !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0