DataNörd

Hejsan hoppsan lillebror! Har en dålig vana av att alltid tar med mig datorn när jag
ska ska bada. Galet skönt att ligga och mysa i badet med massa härlig musik...
Men vips så kommer det traditionella msn *blipp* ljudet och såklart måste jag svar
men det jag inte kommer ihåg är att mina händer också legat i badet det vill säga att
dom är precis lika blöta som resten av kroppen om inte blötare så hela min dator
dränks i massa vatten ! Skulle tippa på att min dator inte precis är vattentät så en
väntar bara på den dagen då min dator flyter isär...

Jajuste har med mig datorn när jag duschar också men då ligger den bara på sidan
och väntar på att jag ska bli klar. Ingen ide at ha musik på då eftrsom jag inte hör
något när kranen är på...sjukt onödigt och somsagt bara en konstig vana !

Väntar bara på den dagen då jag tillslut använder den som börs och stoppar pengarna
mellan datorn...

eller

Använder den som toa-papper...

eller

Använder den som dörr matta...

eller

Använder den som kudde, handduk..inte vet jag vante kanske ?

Vet inte riktigt vad jag håller på med men en dag kanske jag förstår,
Ajja nu ska jag hoppa in i duschen och ja, jag ska ha med mig datorn ! (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0