Don´t look

Nu är jag hemma igen. Är matt i hela kroppen trots att jag inte simmade så mycket
i brist på tid. Blev ca 50 längder och mys i bastun. Jag har ruskigt ont i ryggen och
känner att jag bara vill anlita någon proffsmassör och fixa till den. Tänk v skönt
det hade varit. Jag brukar alltid somna minst king 12 på kvällen men idag känns det
som att det kommer att bli en mycket tidig kväll.

Jo en sak till är att redovisningen idag gick bra trots att vi blev ännu en mindre gruppmedlem.
Känns lite surt att det ska köra ihop sig precis på dagen man ska visa upp allt men det är ju bara att
gilla läget. Näe nu blev jag hungrig och snartbörjar Roast på berns,vi höres så länge pusshejs ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0