Fredagsmys

God morgan pips ! Igår var det fredagsmys hemma hos Jenny med go folket
och innan jag skriver vidare vill jag bara säga att vi vann UTAN ATT FÖRLORA
till skillnad från vissa andra mega fuskare. Som sagt träffade en ny vän igår
på max vid Namn Erik som tycks sig ha haft ett fiint liv som vi fick ta del av
och lyssna på hans livshistorier..Det är en man aldrig ska glömma.

Jamen nu ska jag klä på mig och börja göra mig klar för att springa till bussen
som går klockan 13.10. När jag kommer hem blir det förmodligen att ha ett
mega mys bad och bara ta det lungt..men har dock lust att hitta på något
roligt ikväll !
Ajja nu orkar jag inte skriva mer vi får höras senare Pusshejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0