Road to zion

Hm klockan är sent och jag kom att börja tänka på att det var ett tag sen jag
skrev så det är väl på tiden att göra det nu.
Har varit i stan idag med Mamma Pappa Fiia Linus och Alice för att köpa presenter
till Daniel eftersom han fyller år den 12 april som är på måndag. Jag har även hunnit
med att spendera stor tid i sängen, mår inte så bra känner jag..blää.

En skumm sak som hände idag och är värd att skivas ner är att
helt plötsligt när jag gick på stan så gick min tand sönder helt
oprovoserat. Rörde den inte ens utan jag kännde hur det helt plötsligt
blev en vass "tagg" på tanden och trubbig. Sjuukligt obehagligt. De var ingen
stor bit som for bor utan det syns knappt men om man kollar
riktigt noga så kan man se att den ser lite underlig ut. Det är ett
ganska bra tecken på att mina tänder är sjukt dåliga, ostadiga,
helt värdelösa och bara till besvär.

Antingen så köper jag kalk tabletter och hoppas att det blir stadigare
eller så slår jag ut tänderna och köper mit ett par nya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0