Soppa torsk

Att kliva upp klockan 05.30 på måndagar är alltid lika kul. Jag vaknar av att fåglarna kvittrar, solen skiner och att gud ger mig fotmassage samtidigt som jag svävar på moln vid en strand på Hawaii och tänker Ååh vad jag älsar måndagar.. Näe men seriöst det blev en sen kväll igår och tidigt morgon vaknade av att väckarn visst ringt i 3 min utan att jag märkt det. När jag väl orkar pallra my ass till duschen passerar jag spgeln och tänker att det nog är dax att trimma skatboet som skulle föreställa mitt hår. Fixa sig kuta till bussen...

Hela dagen i skolan har jag suttit framför datorn och kollat upp nyheter som vi skulle använda till vårat nyhetsprogram. Skrivit så jag nästan tappat fingrarna och läst så att ögonen nästan ploppade ur skallen och rullade sin väg. Det ända roliga är som hände var nog att kopiera ansiktet i skolans mega kopiator. Borde nästan skanna in bilden och lägga upp här meeen cute är han inte på den bilden.

Skulle kunna jämföra mig med en hamster som blivit överkörd av en lastbil sedan friterad i en ruttan fritös sedan uppäten av en gorilla, glidigt genom halsen magsäcken tarmarna och ut genom gorill rumpan och ner i vattnet..flöt i land några hundra mil bort. Upplockad av några bärblockare som lämnade av den på mount everest som sedan av en olycka ramlade ner på en motorväg och blev överkörd av en lastbil igen..ond cirkel.

Näe men okeej så illa var det inte men det hade kunnat vara det. Efter skolan drog jag och klippte bort ca 10 cm hår. Nu känner jag mig flint..naken rädd och exposed.

Btw vill ni veta en sak ? Jag har läxa att göra men jag gör den inte eller som den mystiska facebook grupparen hade sagt:

Bloggen frågar : Har du gjort läxan ? Ja ! och så har man inte det ;pP;pPp;P!

Okeej skärpning nu ska jag göra läxan C yaah ! :D puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0