Nå jåjåå

Kom just hem från Boden där jag varit och hämtat mamma med Fiia och Alice.
Där hände det inte allt för mycket, gick till någsmyckes affär för att köpa en
silver ring till mitt hansband ( Ringen som håller fast korset i kedjan ) eftersom
den förra mystiskt nog ramlat av när jag sov och är ej återuppfunnen. Har även
inhandlat en tröja blablabla....

Som sagt kom just hem och gruvar mig för att det ska bli kväll. Är liksom inte
det minsta sugen på att kliva upp tidigt imorgon..något som jag dock är
galet sugen på är glass. Hur gott hade det int varit med en iskall twister ?
Blir nog att locka mamma till Ok för att inhandla en ;)

Ajja nu tror jag att jag ska ut och övningsköra med pappa plus att
har inget mer ointresant att säga, vi hörs sen Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0