Playa del sol..näe!

Skolan idag har varit rätt slö eller okej jag försov mig så hade bara en lektion.
Hade samhälls och vi jobbade med vårat grupparbete. Vi är typ klara i våran grupp
så satt bara och kollade igenom papprerna och snackade skit. När lektionen var klar
käkde vi lunch och gick på stan.
Hade planer på att gå och träna så vi gick till Jenny
för att hon skulle hämta ombyte men Jaha, då fick hon en ide att vi skulle gå och sola..
Har aldrig solat i ett solarium förut men jag hade värsta bilden i skallen på att det skulle vara
helt sunkigt och en massa svarta skrynkliga tankter som en gång varit vit och sen solat sönder
sig själv. Men det var faktiskt härligt dära och det var sjukt skönt att ligga och lyssna på musik
samtidigt. Det är då inte precis sista gången jag gjorde det här precis..kommer väl sluta
med att jag blir solariemissbrukare och ser ut som tanterna!

Nu sitter jag hemma och har precis käkat. Ska snart leta efter lite rekvisita till redovisningen på måndag.
Ikväll blir det förhoppningsvis en promenad med Fiia men nu ska jag kila vidare så länge Cyaah!



Tummen upp för solarium!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0