Luleå Kalaset

Igår var jag in till stan en sväng och såg Ola. Ingen personlig favorit men han var väl ok.
Träffade Erica och Henke, sen lite senare kom Jenny. Drog hem med mamma kring
10-11 tiden och skypade med Andrea i ca 4h. Han se början av hajen 2 sen så blev jag tvungen
att lägga på med Andrea och gå och lägga mig. Vaknade kring 8 tiden imorse att jag hade
sjuuk ont i huvet och kunde inte fatta varför, det värkte mest i tinningen typ..skummt tänkte jag.
Jag tog en ipren och somnade om. När jag vaknade isåg jag att jag hade haft migrän eftersom det känndes som
att jag hade en tegelsten i skallen.
Nåväl nu är jag hyffsad klar inför LK ikväll, blir nog att se HOFFMAESTRO, The Ark, Miss Li och
kanske lite brolle. Ajja nu tänkte jag gå upp och käka lite sen börjar jag väl dra mig mot stan
PussCiaoo!



Sitter på mammas dator och här finns det inga bilder från förra LK.
Kan släng upp bilder på det imorgon om jag hittar dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0