Stockholm 2010

Imorgon bär det av till stockholm. Har inte riktigt blivit frisk än men får hoppas att det känns
bättre imorgon. Något jag är lite nojjig över att jag har lock i ena örat och jag undrar hur det
kommer att kännas imorgon när jag ska flyga. Inbillar mig en massa om vad jag tror kommer
hända, men ajja. Ska försöka shoppa så mycket jag hinner, sen hade jag vetat ta det lungt..väldigt lungt.
Ska dela rum med Fiia och Alice. Hoppas febern är borta så jag kan ligga och mysa med söt
ungen. Nu när jag ligger och tänker på Stockholm börjar jag att tänka på pizza hut..guud vad gött det
ska bli. Ajja klockan börjar bli mycket och jag måste sova för imorgon ska jag upp tidigt Gnight!
Av någon skumm anledning hittar jag bara bilder från 2008 ?...

Kommentarer
Postat av: Ruumensaari

snälla ida, ta bort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-08-24 @ 14:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0