Home sweet Home!

Nu är man hemma igen. Stockholm var helt okej. Köpte lite nya kläder, vilket kändes behövande..hehe!
Har ju som sagt delat rum med Fiia och Alice. Alice är bara så mysig man kan bli när hon kommer på
morgonen och gosar i bara bjöjan. Vad har vi gjort då ? Gått på stan, gammla stan, skansen, ätit goo mat,
gosat med Alice och sett lite kändisar som bl.a Martin Timell, Idol-Tove och Filip Berg från hihip hora.
Jag är förkyld ( som jag också redan sagt ) vilket gör det till en mardröm att flyga. Har extremt med lock
i öronen. Min skalle känns som en badboll. Jag hör inte vad någon säger känns det som. Hoppas det
försvinner snart innan jag blir tokig.
Ååh Imorgon är det skolan..nej jag är inte alls taggad! Känns verkligen bara jobbigt.
Blir väl att duscha, se någon film sen gå och sova för att sen kunna ta sig upp och åka
in till stan med bussen som går 10.55 från Råneå ! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0