Rock away ROCK

Vad händer, håller den här bloggen på att dö eller vad håller jag på med ?
Nej nu måste jag försöka skärpa mig! Måste bara försöka komma ihåg
vad som hänt sen sist, pdol ! Var bar på lördagen och såg The sounds,
Movits och Lazee. Maja i the sounds är sjukt härligen MEN  Lazee !
Lazee var det bästa jag någonsin sett live, skojjar inte ! Han var grym
hoppas han kommer hit upp igen någon gång så man får se han igen !

Jajuste igår var ja med Linus och mamma och fiskade. Jag fick en stor..
Mört eller var det en Id ? Ingen anning men stor var den iaf ! Jag metade
så de andra fiskarna som var nere vid älven fick hjäkpa att sätta på mask
på kroken eftersom igen anna var villig att göra det.
Var och käkade middag hemma hos Fiia och åt tacos, sjukt gott var det.
Tack för maten Fiia som sagt det var delicious !

Nu tänkte jag åka in till stan och umgås med en massa byebye !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0