Alice <3

Idag fyller Alice 1 år. Vad har hänt med all tid ?  Det känns verkligen nyss Fiia gick omkring med värsta magen och man pratade om hur allt kommer att bli. Pojke eller flicka ? Hur kommer hon/han i så fall att se ut, vem kommer hon/han vara lik.
Minns det så väl när jag var hemma hos Jenny på ett hål. Vi hade haft foto hela dagen och jag var redo med mobilen hela tiden ifall att mamma skulle ringa. Tror faktiskt helt ärligt att det är första gången jag har haft på ljudet på mobilen i skolan. Brukar alltid vara super rädd att jag ska råka ha igång ljudet, men den här gången hade jag det medvetet.
Tror faktiskt jag ringde mamma typ hundra gånger den dagen också och frågade. Men till sist ringde hon och Alice hade kommit.
Nu är Alice 1år fastern jag knappt tror det själv . Jag älskar dig gumman <3
Första bilden jag fick på Alice via mms av Fiia.

Kommentarer
Postat av: Anna-Sofia

Min lilla lilla plutt <3 Vi älskar dig också!

2010-12-07 @ 14:56:34
URL: http://tvahundratrettiotre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0