Förlåt

Alltså jag ligger i sängen och funderar och jag kom på en sak. Jag kom på hur sinnessjukt tråkig blogg jag har. Jag skriver inte så speciellt ofta och när jag väl skriver så skriver jag bara rent skit, onödig fakta som ingen egentligen bryr sig om. Varför skriver jag ens ?. Vill här med be om förlåtelse till alla er som läser min blogg. Det är lika bra att ni slutar läsa den redan nu ni som hoppas att det ska bli bättre för det tvekar jag själv på.
Jag kommer alltid fortsätta skriva i hopp om att det är någon som i alla fall kan nöjer sig med det jag har att säga.
Stackare...jag lider med er...
Observera att jag är har skrivit "Jag" ca 14 gånger i det här inlägget...pinsamt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0