Ida <3 Saccosäckar

Fick en tanke. Tänk vad skönt det egentligen är med saccosäckar. Det var sjuk länge sedan jag låg/ satt i en men så mycket jag kan minnas var det ju super mysigt. Det borde helt enkelt finnas mer saccosäckar i dagen samhälle. Skulle jag bli politiker så skulle den punkten finnas med bland det viktigaste punkterna och jag skulle göra så att det fanns saccosäckar överallt. Om vi tar bussen som ett exempel ( där jag spenderar väldigt mycket tid ) där finns det allergiutrymme, vanliga platser och "vip"platser. Jag skulle vela att det fanns ett speciellt ställe att sitta på som var fullt av saccosäckar eller så byter man bara ut alla stolar mot ja, saccosäckar..underbara tankar ♥
Det här märket heter fatboy och det gjorde allt bara bättre !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0