Jul känsla

Idag när jag stod och väntade på bussen ute i kylan. Mörkt, kallt och allt känns trist. Helt plötsligt kom bussen och idag hände det bästa som kunde hända..eller det finna mycket bättre saker som skulle kunna hända men om man ska varar realistisk så var det här på topp. Det var nämligen så att bussen hade bytt ut texten där det ska stå ex. 20 Haparanda,  Råneå Direkt, Kalix osv. Istället för att det stod något sånt så hade busschauffören skrivit God Jul. Hur mycket bättre är inte det ? Fick värsta jul känslan när den där texten lyste upp hela gymnasiebyn och jag kände mig verkligen positiv att åka buss.
Inte fören nu känns det som att det snart är jul och jag känner mig faktiskt sugen på det.
Kan dom inte bara ändra den där texten lite oftare..men bara lite, för om dom alltid hade haft så hade man inte uppskattat det lika mycket som jag gjorde idag.
En sak till som gjorde det bättre är att det är fredag idag, jippi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0