Na na na

vad blir ditt namn baklänges? Adi-Airam Nidnul Tsivqdron
är du kär i någon? Nej
vad gör du när det regnar? Sitter inne ?
har en dröm gått i uppfyllelse? Väntar fortfarande på min stjärna!
vad har du för startsida på internet? Google
vem ringde du senast? Moder
vilken mobilringsignal? Kings of leon- radioactive
minimorötter eller pommes frites? Pommes frites utan tvekan
första sporten du gick på? Basket tror jag ?

vad längtar du mest till just nu? Jul
hur gammal har du tänkt bli? 18 sen kan jag stanna i åldern!
vad drömde du inatt? Första gången på länge jag inte minns ?
kan du gå ner i spagat? Klart jag................................inte kan!
vad åt du senast? kvällsfika 
vad är du mest rädd för i hela världen? Att någon jag älskar skulle försvinna.
har du varit kär i en kändis?
Säkert ?
läser du på baksidan av mjölkpaketen? Oftast

röd, grön, blå eller gul mjölk? Brukar inte mjölk vara vit ?
vad har du för färg på ditt påslakan? Svart 
vad ska du döpa dina barn till? -
sommar eller snö? sommar 
bikini eller baddräkt? mankini
snyggaste läraren? Harriet på råneskolan ? ;)
är du mörkrädd? Det beror på tillfället och humör.
har du någon gång haft på dig ett par kallingar? Ja daddy dj:s
godaste drickan till frukosten? Vatten
senast lästa bok? Haha om jag det visste ?
vem kramade du senast? Hm...Alice ?
vill du bli president? Gud nej !
har du spelat kille i en teater? Tror faktiskt det
kan du ditt mobilnr utantill? Nej, strejkar för att jag fick byta
har du tråkigt? Jag sitter uppe klockan 02.03 och gör den här listan..ja !
vilket land vill du åka till?
Shiit, alla 
vad var det senaste som fick dig att skratta? Något Andrea skrev på msn
vad ska du göra NU? Duscha, stänga av datorn och förhoppningsvis sova ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0