Smoking

Snöstorm ? Hörde att det lät konstigt ute när jag vaknade. Sen visade det sig att det hade snöat en hel del. Det är inte speciellt kallt kanske -2 men det värsta är ju att gå på alla oplogade vägar. Det känns som att man går och går men inte kommer någonstans ?
Igår när jag satt på bussen från skolan upptäckte jag en sak som verkligen är otroligt. Det är hur snabbt buss gubbar/gummor röker. Mindre än en minut innan man ska fara går dom ut och sen hinner man knappt blinka så har dom rökt klart ! Alltså nu snackar jag om själva chauffören. Tänk på det nästa gång ni åker buss och har en chaufför som röker, går det lika fort som det alltid gör när jag ser det ?
Dom kanske går på någon speciell kurs för att det inte ska dra ut på tiden och bli försenad med bussen..vad vet jag ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0