Svammel

Alltså jag får HEEELA tiden höra att jag är lik någon. Det har hänt 1000 gånger någon stannar mig på stan och säger:
Nämen heej Elin ! Oj, är det Elin..nämen jag trodde du var en annan.
Hej Maria ! Visst är det du ? Oj jag trodde du var en annan..
Det händer mig väldigt ofta och dom här exempelena har faktiskt hänt mig på riktigt. Jag är inte heller bara lik en del "vänner" som folk känner. Jag är tydligen lik dom här..fattar inte det själv men....
Den första är Blake Lively
Och Kate Winslet
Och så var det någon till men minns inte namnet på den andra.
Vem är jag egentligen lik ?

Kommentarer
Postat av: Anna-Sofia

Mor och far din? ;)

2010-12-06 @ 08:17:27
URL: http://tvahundratrettiotre.blogg.se/
Postat av: Marika

Jag håller med om Blake Livley, Jättemycket! :)

Tänkte på det när jag såg på Gossip Girl igår

Kram

2010-12-06 @ 08:38:22
Postat av: IdaMLN

Haha alltså jag måste nog ta och kolla på det och se hur hon ser ut där :P

2010-12-06 @ 14:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0