Alive

Jag kom och börja tänk på en sak när jag gick hem från bussen.
Varför slutar det alltid hända när man säger att det händer? Nu lät det konstigt men tex.
idag så fastnade mina ögonfransar i varandra hela tiden och sen när jag sa att dom gjorde det
så slutade de fastna. Det är som att dom gör det för att jävlas med en! Ajja Idag så är det fredag
och jag hade lite data med Uffe sen blev det att fixa lite grejjer hos tandläkren. Våran matte lärare
Brittan, Brittis även kallad Britt-marie var sjuk idag igen så vi hade ingen matte så jag var hemma hos
Jenny tillsammans med henne och Erica sen blev det klättring på idrotten och 16.20 bussen hem.
Ikväll tänkte jag tillbringa kvällen iaf med Erica sen så får vi ju hoppas på att Linnéa och Jenny också
kommer. Det blir väll att chilla och mysa för det är ju fredagsmyyys !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0