Men Lyyykeee till!

Jaha då är det bara ca 30 min till jag ska till läkaren!
Jag gruvar mig sjukt mycket för dom kommer säkert göra tusen
blodprover bara för att jag hatar att ta sprutor! Ajja nog
vet jag att ja klarar mig lite iaf! Jag tror det blir att fara till stan
sen och möta upp Fiia. Känns som att jag varit borta från allt
socialt på sjukt länge..vill träffa min vänner :(
Så ifall tex, Erica Linnéa Jenny Andréa Linus eller någon annan
läser det här så saknar jag er super mycket och kommer till skolan
på fredag :) Nu måste jag börja göra mig klar och rusa iväg Pusshejs!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Vi har ingen matte imorrn och linnea och andrea kommer typ inte på datan, vet inte om jag går på idrotten :)

2010-02-18 @ 15:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0