Pump it !

Det blev ingen promenad på Gråsjälören idag det var föör kallt! Däremot blev det hård träning på Nautilus med flickorna. Vi har ju som sagt våran tränings månad så det blir hård träning för oss. Imorgon blir det att dra om gymmet efter skolan. Slutar kring 11 så det är lungt.
Efter dagens träning blev det en sväng på stan med min kära vän Andrea. Vi gick och drömmde om alla kläder vi vill köpa men det ska vi inte för det finns så mycket annat som måste göras den här månaden, ex.
Jenny fyller 17 år, Dop present till Aliice, Bio och massa andra saker. Ajja vi får se hur länge jag klarar mig.
Lunchen blev på mat & prat som alltid är lika gödans. Kvart över 3 bussen till Råne och nu sitter jag hemma hos Fiia. Hon står i köket och gör pajdeg tror jag. Ikväll hade jag behövt att plugga svenska..prov på torsdag :(
Hm..Aliice har nog tråkigt där i köket när mamma gör annat, borde nog gå och underhålla henne Pusshejs !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0