Tattoo

Jaha då är tatueringen klar. Det är ett EKG alltså mina egna hjärtslag. Jag har varit och gjort ett EKG förut så för att få tag i bilden på mina egna hjärtslag så drog jag till vårdcentralen och bad dom skriva ut det jag gjort tidigare. 

Varför jag valde just hjärtslag är för att det finns många saker som betyder något för mig ex. Min familj osv jag hade ju kunnat tattuera hela kroppen med betydelsefulla namn och saker men jag valde att göra de här för att det symbolisera mycket mer än namn och ord. Jag tycker att den här tatuerigen har mer än såå många mer olika betydelser eftersom att det står inte precis vad den betyder.
Det är väldigt svårt att förklara hur jag tänker men jag hoppas ni förstår lite i alla fall.

Det handlar om att tänka djupare än vad ögat ser!



Ja det gjorde ont, eller iaf på höft benet. Resten var inte så farligt utan det
är en smärta som inte är jobbig så man klarar av den.

Kommentarer
Postat av: ellen

fint!

2010-02-26 @ 18:49:34
URL: http://ellenhedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0