Hippo

Man har ju länge konstaterat att flodhästar är farliga djur men
aldrigriktgt själv fattat varför, jag menar dom ser väl snälla
och söta ut eller....



iaf bebisen. Det är ju knappt att den är söt nä man tittar efter riktigt noga. Själv tycker jag att det ser ut som att den är gjord i såndär lera man lekte med när man var liten? En sak till jag tänkte på som är rätt fult och störande med flodhästar är ju att dom har så sjukt små öron! Kolla mammas öron alltså det är ju helt sjukt hur fult det ser ut och för övrigt ser det ut som om att hon tänket döda varenda liten mäniska som ens tittar på hennes " söta"
( i jämnförelse med henne ) unge.




Och det är PERCIS vad hon tänker ! Så ni som fortfarand kollar på ungen..dax att skrolla ner!
Såhär ser det alltså ut i en flodhästs mun! Känns som att den har minst 4 olika slags tänder!
Truggiga som spetsiga! Och själva munen var ju inte precis liten men sak vi göra något roligt
av det här medans vi lever så kan vi ju kolla in det svullna ögonlocket eller baby fjunet på munen!



Heheh..vi han före dig flodis! Suck on that!! Ajja men snacka om stor kille!!
Det visste iaf inte jag ! Om man jämnför med killens hand han håller på bössan
så är den typ lik stor som själva ögat! Huge!

Till alla er som tror att jag är besatt av flodhästar
eller något liknande så har ni fel...jag är bara fortfarande
hemma från skolan och har ytterst lite att göra! Puss! ;D


Kommentarer
Postat av: Diswayz

Men flodhästar är ju alltid roligt att läsa om! :) dock så kom du inte t skolan idag och jag är ledsen...

2010-02-17 @ 15:42:05
URL: http://diswayz.blogg.se/
Postat av: IdaMLN

Hahah så fantasilöst ! Näe jag ville iaf komma :( KOmmer typ på fredag :(

2010-02-17 @ 17:15:05
URL: http://idamln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0