Tant

Alltså måste bara säga en grejj som gör mig sjukt irriterad! Idag var vi och handlade
på Ica Maxi och jag ar typ trött så jag var inte så delaktig i själva handlandet.
Men lika väl, även om man går oskyldigt och lyssna på musik så kommer det minst 10 tanter
och kör in i mig med sina vagn. Alltså dom tror ju tydligen att alla ska veja när dom kommer
där med sin feta kundvagn som det ligger typ en falukorv i. Alla tanterna såg ut att vara typ
65 och uppåt...var har dom brottom ? Så sjukt less. Nästa gång någon tant kommer rusandes förbi
eller blockerar upp hela vägen med sina kundvagnar ska jag seriöst hoppa sönder vagnen
och pissa hon/han i pälsen :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0