Bla bla blaaaa

Nu ligger jag i sängen och ska strax stänga av
datorn och somna framför TV:n. Det böjar en film nu och jag såg att
det var stora explotioner och grejjer, det verkad vara intresant så
det blir nog att se det.

Jag har nyss gått igenom en stor tandborstnings projekt
och kom just på att jg är hungring..jag orkar verkligen inte börja borsta om
tänderna så jag får käka imorgon istället.
Okeej nu ändrad jag mig snabbt. slängde just ett får
öga på filmen jag nyss snackade om och då var den en
kille som höll uppen näve med mask så det blir nog
inte att se den iaf. Howwa.

Det fula är att jag hade ju kunnat ta bort det jag skrev från första början och bara skriva att jag
såg att en kille i filmen sm går på tv höll upp en näve mask, men jag orkde inte ta bort det eftersom
jag lgt ner energi till att skriva det så då är det lika bra att lägga ner ännu mer energi och skriva lite till.
Det är galt vad kort jag hade kunnat göta det här inlägget istället för att tjorva till det och bara skriva ännu mer
men skit samma och förklaramig varför jag skriver så mycket onödigt..men nu måste jag sluta
innan det blir hur mycket som helst. God Natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0