Den norske slektn!

Idag har jag varit på stan med Erica. Jag köpte en ny tröja, smink och annat gorm.
När jag kom hem var jag tröttare än jag förväntat mig så det blev att sova någon timma. Alltså det är helt sjukt hur skönt det är att sova på dagarna eller andra tillfällen då man inte borde göra det. Varför är det så ? Sängen känns tusen gånger skönare och det är perfekt värme. Men när man väl vaknar tror jag alltid att jag försovit mig / sovit för länge och man är bara allämnt illamående..eller iaf jag är det.
De senaste dagarna har jag bara suktat efter värme och jag skulle kunna leva i duschen/badet. Hmm..nu blev jag lycklig i tanke på att jag strax ska ta mig ett bubbel bad med jordgubbar och sen se filmen Fighting. Pusshejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0