Lake-Mannen

Sitter just nu i köket och har precis käkat frukost. Det är något som är konstigt idag.
Igår gick jag och la mig någon gång efter 12 och vaknade senare än jag borde men ändå så har jag
typ dubbelt så mycke tid över. Har suttit här i käket typ 30-20 min snart och har även duschat,klätt på mig och
sminkat mig. Nu är det typ 45 min tills ussen går och jag har inget att göra så jag skriver lite hära då.

Eftersom att jag nu är inne på mammas dator så fanns det inga bilder att lägga upp så jag fick googla fram en bild.
Så här tidigt på morgonen är  min hjärna inte vid liv så jag tog bara det första jag kom att börja tänka på och det var LAKE.
Jag tror jag aldrig har sett en levande irl eller på bild så det var därför jag valde det.

Men nu är frågan till alla er som sett en Lake förut..Vem är Laken på bilden ?




Om det nu skulle bli  det stora alternativet är min nya fråga...Brukare Lake alltid ha mössa och pannlampa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0