MercedezBenzBmwVolvo

Jajomen min vända om dygnet plan sprack totalt! Planen va ju den att jag skulle somna tidigt vilket jag gjorde kring 1-2 tiden inatt. Men sen så hade jag ju tänkt att kliva upp tidigt kring ca 9 tiden och det var där det sprack.
Istället vaknade jag typ halv 1. Duktigt gjort men såklar så har jag en plan B! I julklapp fick jag en väckarklocka av christian.
Den där propell grejjen ovanpå flyger iväg när väckaren ringen och slutar inte fören jag hittat propell grejjen och satte tillbak den på plats igen och vid det laget borde jag vara vaken.

Det här är andra gången jag skriver det här inlägget. Jag hade typ skrivit mer än hälften och då fick jag den briljanta idén
att kolla på bilar. Jag får förhoppningsvis körkort om ett år så tills dess had jag velat köpa mig IdaBil.
Har än nte hittat någon men jag har ju som sagt mer än ett år på mig att hitta en. Jag är rätt kräsen när det gäller bilar och det finns inget mer irriterande med fula bilar. Ajja nu ska jag kolla vidare peace out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0