R-Å-TT-A Vad blir det ? Råtta Råtta Råttaa!!!

Idag är det trettondagsafton eller vad det nu heter och dagen började med ett par kalla
fötter mot mina ben. Det var såklart Linus. Jag skulle vara barnvakt åt han idag så efter ett tag nä jag vaknat till mig lite
drog jag till Fiia. Där käkade vi lunch, såg twilight, åt glass och sen så gjord jag något drasktiskt..Jag har färgat mitt hår mörkare och klippt mig.

Jag kan börja med färgen. Den är en blandning mellan skäps råtta, Askblont, nybliven gamlig eller grått? Inte vet jag.
Det är typ omöjligt att plasera villken färg det är och det är omöjligt förmig att plasera om jag kan stå ut med det eller om jag hatar det, Men av någon skum anledning orkar jag inte bry mig just nu. Det får se ut hur det vill känns det som bara det blir en förändring villket det blev. Det blir väll att göra lite slingor i det så tror jag det blir bra.

Och sen så har jag klippt lugg. Jag trodde jag skulle ångra mig men det är faktiskt sjukt skönt. Det går liksom att ha luggen nere som den är, sätta upp den och snelugg åt sidan.

Jag vet man ska inte lägga ut bilder med Paintade ansikten men nu är det ett undantag eftersom jag bara vill visa hårfärgen!

Jag vet jag ser grymt risig ut på bilderna men tog dom bara för att visa på ett ungefär hur det ser ut nu


Kommentarer
Postat av: evelina

fasen så snygg du är ida! :D

2010-01-06 @ 02:45:26
Postat av: mårdhund på fårnacken

vadå risig, skärpning ida. sådär får man inte skriva, då börjar du likna romensarie

2010-01-06 @ 10:05:28
Postat av: mårdhund på fårnacken

jag tycker att det blev fint :)

2010-01-06 @ 10:06:06
Postat av: Anonym

Hahahhahahahah det var som länge sen man såg till romensarie? Ligger säkert död in i huset ! :D

2010-01-06 @ 13:24:39
Postat av: sandra

hahahahahahaha, romensari !!!!!



jätte fint ida :)

2010-01-06 @ 17:11:19
Postat av: Jenny

Det där blev ju inget annat än supersnyggt! =D

2010-01-07 @ 23:10:22
Postat av: IdaMLN

Taack alla :D

2010-01-08 @ 01:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0