The real slim shady

Men Tjoohejs!

Kom just hem från stan. Jag älsklar verkligen sånna här dagar..varför kan inte alla dagar vara såhär?
Har haft engelska och gjort en intervju med vänsterpartiet i luleå. Det var lite konstigt men det gick bra.
Fiia och Alice kom in till stan så vi käkade lunch osv och drog hem. Jag känner verkligen hur sängen
lockar att ligga och sova någon timma men det går inte för jag ska sova hos Jenny idag och tar nog 15.15
bussn in till stan.

Vi ska väll hitta på något roligt och käka middag tillsammans. Har jag sagt att jag är sjukt sugen på godis ?
Hemma kväll är ju rätt nära så jag ska nog tigga mig dig lite senare. Men nu är det inte länge tills
bussen går och jag måste hinna packa mina grejjer, fixa mig och gå till bussen så det var allt jag hade att
säga tills vidare ha det bäst Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0