Yellow



Ligger och njuter av MTV WORLD STAGE: COLDPLAY och just nu spelas Yellow!
Det är otroligt mysig och galet vad bra dom är. Har faktiskt inget mer att säga
men för att göa det här inlägget lite längre så kan jag berätta om mig dag.

Dagen började såklart klockan 00.00 inatt och det var ungefär kring den tiden jag somnade. Väckaren var ställd på 07.00 men givetvis blev det att snosa ca 1 timma. Mot all vilja klev jag upp och tvättade håret, sminkade mig, klädde på mig och gjorde mig klar på alla andra sätt. Mamma skulle jobba i Boden idag ( som vanligt ) så jag fick skjuts till bussen villket är alltid lika skönt. Bussstationen i Råneå Luktar en blandning mellan en ca 150 år gammal blöt lagd död tant / curry / spya / piss / Pizza / perfym av alla dess sorter / rök. Inte den bästa doften att " vakna " till på mornarna, men det måste man ju stå ut med om man inte vill förfrysa det väl behövande kroppsdelar man har fått av mannen där ovan. 09.00 bussen på fredagar är alltid propp smock full men man lyckas ändå alltid på något konstigt sätt hitta sig en plats. 35-45 min buss Resa= musik hela vägen. När jag hoppat av bussen hör jag någon ropa mitt namn. Det var min kära vän Jerry med sitt sten hårda headset. Första stopp platsen blev hos Syon för att kolla upp min tid jag hade med henne idag vilket visade sig vara 10.30 och klockan var då 09.45.Tills dess hade jag "data" med Uffe Boy. Det gick riktigt bra och fick faktiskt ovanligt myckt gjort..hehe! Mötet med syon gick bra och jag valde :

Inriktning : 1. Foto  2. Ljud
Matte B
Matte C
Engelska B
Medieproduction B
Historia A
Psycologi A
Företagsekonomi A
Naturkunskap B

Matte med Brittan. Plugg plugg plugg...Av någon skumm anledning så försvann mina vänner eftersom när det började närma sig idrott och tillslut var det bara Andrea och Linus kvar fast de är inte i min grupp. Jag hade badminton och om jag ska vara helt ärlig så blir jag sjukt tävlings inriktad när det gäller just badminton för det är så enkelt eftersom man bara behöver träffa den där "boll" grejjen. Och våran lärare sa att alla dom som vinner sina matcher förflyttar sig uppåt och de som förlorar förflyttar sig neråt. Tror ni inte jag blev as pepp på att komma högst upp villket jag och Elina gjorde som var i mitt lag. Och något possitivt var ju att vi vann varje match förutom en där det blev lika. Badminton är inte bra för mig för jag blir as förbannad på sånna som inte tar en passning eller missa racketen villket jag själv gör ibland men det är så jobbigt att se någon annan missa. Ajja nu sa jag sluta tjata om det. Jag tog 15.15 bussen hem och gick till Fiia när jag kom till Råne. Hon skulle ha något från apoteket så jag var barnvakt åt Alice ett tag. Kring 5 tiden var jag hemma och då vardet tydligen jag som skulle laga middag-sallad. Resten av kvällen spenderades framför TV:n och nu ligger jag här i sängen igen. Roligt ? Nja..skulle inte tro det. Men imorgon ska jag vara med mina kära vänner villket jag har sett fram emot läänge. Imorgon tar jag 13.00 bussen in till stan och möter upp Kexo och Jerry. Men jag ska försöka att inte slösaupp mina pengar villket kommer att bli svårt. Ajja nu har jag berättat om hea min dag och lite om den nya dagen som redan har hunnit börja för att jag har suttit här och skrivit så länge sov gott dröm sött  Pusshejs så länge så syns vi snart ingen! ♥

ps. orkar inte dubbel läsa det och kolla efter stav fel ifall ni undrar varför det kanske är det någonstans!


Kommentarer
Postat av: bo-lennart

sötis :)

2010-01-31 @ 22:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0