X-effect

Tjohejs, Jag har varit riktigt dålig på att uppdatera de senase dagarn av olika skäl.
Igår till idag sov mina flickor hemma hos mig och vi hade massa med mys. Vi käkde pizza,
godis, spelade och massa andra mysiga saker. Just nu ligger jag och ser på X-effect
och det måste nog vara en av dom mest patetiska programen som någonsin gjort.
Idag är det Lördag och det känn verkligen inte som det. Det känns som söndag villket inte alls
känns så roligt. Ikväll har jag ingen anning om vad som händer. Jag har sjukt mycket lust att hitta på något rolig
men just nu ser det inte så ljust ut när jag ligger som en deg i min gammla skol t-shirt och mega stora mjukisar
men mesttroligt blir det något iaf.

Ajja nu tänkte jag kolla igenom min garderob vad jag egentligen
har för kläder. Känns som om jag har en massa kläder som jag glömt
bort för att min garderob är så stökig och nu fick jag skri kramp så
vi hörs aske senare ikväll peace out!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0