Vaddå Icarly ?

Inte mycket sömn inatt inte, men får spara mig tills ikväll innan jag får sova.
Tänkte försöka vrida tillbaks dygnet lite grann eftersom den lyckats snurras om
i torsdags natt då jag körde vepsa in till stan. För övrigt är jag sjukt sugen på att
bara ligga och se film och pressa godis. Ska försöka genomföra detta, men vi
får se, knske slutar med att jag somnar innan jag ens tagit mig upp på OK.

Shiit jag måste bara påpeka ensak. Min lille bror bytte just kanal till Nickelodeon
och just nu visar ett program som tydligen heter ICarly (?) jaaaaaag dööör
villket skit det är. Dubbade ungar som bara skriker och försöker vara roliga...
rena plågeriet att ens höra rösterna howwa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0